ASISTENTKA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ

Chci do EMERGE

Co budete dělat

  • evidovat přijaté doklady
  • kompletovat podklady s objednávkami
  • komunikovat a spolupracovat s ostatními odděleními napříč společností
  • komunikovat s tuzemskými i zahraničními dodavateli
  • práce s PC – především MS Outlook, výhodou bude znalost programu Document Manager, Wflow, Helios (inuvio)

Co vám nabízíme

  • práci v příjemném kolektivu účetních ve spolupráci se všemi ostatními útvary
  • dlouhodobou perspektivu v prosperující české společnosti
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • přátelský kolektiv
  • notebook a telefon 
  • plně hrazené stravenky v hodnotě 100,-Kč po zkušební době
  • po roce spolupráce smlouvu na dobu neurčitou 
  • po roce spolupráce týden dovolené navíc 
  • odměna za životní nebo pracovní výročí 
  • odměna za darování krve 
  • zvýhodněné mobilní tarify 
  • slevu na dovolenou 
  • slevu na pořízení nového vozu 

Co byste měli umět a znát?

  • SŠ vzdělání 
  • anglický jazyk 
  • znalost práce na PC - MS office 
  • zkušenost s programem Helios 
  • zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti 
Typ smluvního vztahu
Práce na plný úvazek
Typ pracovního vztahu
Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru
na dobu neurčitou
Požadované vzdělání
Středoškolské vzdělání zakončené maturitou
Požadované jazyky
Anglický jazyk - začátečník
Pobočka
Bezděčín

Jak se přihlásit

Pokud máte o pracovní pozici zájem, neváhejte a dejte nám o sobě vědět.
Stačí vyplnit kontaktní formulář a my se vám neprodleně ozveme nazpět.

Nebo kontaktujte našeho personalistu:
Veronika Marková, tel.: +420 771 274 657, e-mail: veronika.markova@emerge.cz


Pokud vás pozice nezaujala, neváhejte a podívejte se na naše další pracovní příležitosti.

Zpět na výpis volných míst

Odpovědět na
nabídku práce

NEVYBRALI JSTE SI?

Pokud jste si nevybrali pracovní pozici, která by vám vyhovovala a přesto byste rádi pracovali v EMERGE, neváhejte nás kontaktovat, třeba pro Vás najdeme něco jiného.

Kontaktujte nás